• Konsultacje na terenie szkoły

    od 1 czerwca - więcej

    zakładka: ważne!

  • Nabór uczniów do klasy I

    2020/21 - więcej zakładka:

    Rekrutacja

     

  • Zapewniamy praktyki

    w renomowanych 

    bydgoskich firmach!

     

     

  • Wektor nauczy

    dowolnego zawodu!

     

  •  

    Uczymy za darmo!

  • Gratis - wycieczka

    zagraniczna!

  • Gratis - tablet!

  • Dla uczniów-gratis

    materiały do nauki!

Godzina wychowawcza

Godzina wychowawcza - 22-26.06.2020

/files/files/GODZ_WYCH_18.06.2020_P.Drewek.pdf

Godzina wychowawcza - 08.06-12.06

/files/files/GODZ_WYCH_04.06.2020_P.Drewek.pdf

Godzina wychowawcza - 25-29.05

/files/files/GODZ_WYCH_25-29.05.2020_P.Drewek.pdf

 

Godzina wychowawcza - 11-15.05

/files/files/GODZ_WYCH_07.05.2020_P.Drewek.pdf

 

GODZINA WYCHOWAWCZA- 27-30.04.2020

Proszę otworzyć link:

/files/files/godz_wych_f_gh_27.04.pdf

 

GODZINA WYCHOWAWCZA- 17.04.2020

Materiał na 2h lekcyjne

TEMAT: ROLA WZAJEMNYCH RELACJI W CZASIE IZOLACJI

Część I

Technologia może nas izolować od siebie nawzajem, może nas rozpraszać, może wzbudzać w nas strach. I czasem te trzy elementy mogą wystąpić jednocześnie. Technologia może stać się naszym własnym więzieniem. Ale też paradoksalnie technologia może nas bardzo do siebie zbliżyć i stać się jedynym możliwym sposobem komunikacji.

Relacje są w tym momencie paradoksalnie jeszcze bardziej ważne niż wcześniej. Wszyscy zaczynamy funkcjonować w nowej przestrzeni. Przestrzeni wirtualnej, z którą każdy ma inne doświadczenia i która nie była dotychczas podstawowym środowiskiem naszej pracy.

Te pierwsze dni, a nawet tygodnie uczmy się cierpliwości i bądźmy elastyczni. Wykorzystajmy ten czas, aby zorganizować i zaplanować proces uczenia. Aby wyselekcjonować treści, podzielić i wybrać materiał, zrobić rozpiskę. 

Pozwólmy sobie na dostosowanie się do nowych sytuacji. Pozwólmy sobie na bycie elastycznym pod względem potrzeb, możliwości i efektów naszych działań, które po prostu mogą się nie sprawdzić. Nastawmy się na eksperymentowanie i uczenie się na błędach. To też ważny element edukacji.

Zachęcam Was do symbolicznej zabawy „róże i kolce”.

ZADANIE:  Narysujcie na pustej kartce symboliczną różę z kolcami. Opiszcie swoje emocje, które moglibyście aktualnie zwizualizować jako swoją prywatną różę (co dobrego Was spotkało w ostatnim czasie, co pozytywnego Wam się przydarzyło? ). Następnie co jest dla Was „kolcem” w obecnej sytuacji (z czym macie największy problem, co Was boli wewnętrznie, co jest dla Was w tej sytuacji szczególnie trudne? ).

Swoje odpowiedzi/ rysunki wyślijcie proszę na maila psycholog.wektor@wp.pl bądź bezpośrednio do mnie na fb za pośrednictwem aplikacji messenger.

 

Część II

Niespodziankę, którą dla Was przygotowałam to utworzenie zamkniętej grupy na FB dla naszych uczniów

Cyklicznie będę umieszczać tam różne wartościowe informacje, które będziecie sobie mogli przeczytać w wolnej chwili.

Waszym zadaniem jest dołączyć do tej grupy, żeby to zrobić należy:

KROK I- zaprosić mnie do Waszych znajomych

Poniżej link do mojego profilu na FB:

https://www.facebook.com/paulina.drewek

KROK II- jak już będziecie dołączeni do moich znajomych wyślijcie proszę prośbę o dołączenie do grupy dla naszych uczniów, żebym mogła Was zaakceptować

Poniżej link do grupy na FB:

https://www.facebook.com/groups/psycholog.wektor/

KROK III- śledźcie na bieżąco co dzieje się na grupie  

 ZADANIE: Napiszcie mi również proszę w wiadomości prywatnej na FB jakie chcielibyście tematy poruszać na grupie, co jest dla Was ważne, ciekawe, potrzebne?

 

Życzę Wam miłego weekendu

Pozdrawiam

Paulina Drewek

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.