• Konsultacje na terenie szkoły

    od 1 czerwca - więcej

    zakładka: ważne!

  • Nabór uczniów do klasy I

    2020/21 - więcej zakładka:

    Rekrutacja

     

  • Zapewniamy praktyki

    w renomowanych 

    bydgoskich firmach!

     

     

  • Wektor nauczy

    dowolnego zawodu!

     

  •  

    Uczymy za darmo!

  • Gratis - wycieczka

    zagraniczna!

  • Gratis - tablet!

  • Dla uczniów-gratis

    materiały do nauki!

Język angielski

UWAGA WAŻNE

Uczniowie klas ICD i II AB, którzy nie odsyłali wykonanych zadań z powodu trudności technicznych muszą dostarczyć zeszyty (te w których wykonywali zadania z pracy zdalnej)  lub podpisane prace (przedmiot, imię i nazwisko, klasa)  ze wszystkich przedmiotów, z wszystkimi wykonanymi zadaniami do szkoły za cały okres pracy zdalnej – w terminie do 14.05. Brak emaili z zadaniami lub brak dostarczonego zeszytu do szkoły jest równoznaczny z brakiem brania udziału w nauce zdalnej a to będzie skutkowało brakiem promocji do następnej klasy i poinformowaniem urzędu miasta o niespełnianiu obowiązku szkolnego.  Urząd miasta w takich sytuacjach ma prawo nałożyć grzywnę na rodziców do 10 000 zł – kara ta może być nakładana wielokrotnie!

Prosimy o przesłanie wszystkich zadań (np. z języka polskiego ale też z innych przedmiotów), które mieliście wykonać w zeszycie a nauczyciel nie prosił o wysłanie tego na email. Wysyłacie na emaile właściwych nauczycieli lub można dostarczyć zeszyty do szkoły. Dotyczy wszystkich przedmiotów!

J. Angielski - materiał na 2h lekcyjne - 15.06 - 19.06

/files/files/J.angielski15-19.06(1).pdf

Język angielski - materiał na 2h lekcyjne - 01-05.06

/files/files/J.angielski1CD_1-5.06.pdf

/files/files/1CD_j%C4%99zyk_angielski_-_materia%C5%82y_na_2h_lekcyjne_tydzie%C5%84_1-5_06_2020.zip - pliki dźwiękowe

 

Język angielski - materiał na 2h lekcyjne na tydz. 18-22.05 dla kl. 1CD

/files/files/Jangielski18-22.05.pdf

 

materiały 1CD - język angielski 2h lekcyjne tydzień 4-8/05/2020

 

Hello Dear Students,

 

przed Wami 1 zadanie. Ale zanim zaczniemy.... Oto link do testu z czasu Present Continuous, który omówiliśmy na poprzednich zajęciach. Przed jego wykonaniem proszę zerknąć do zeszytu i przejrzeć notatki, a potem owy zeszyt zamknąć. Test składa się z 10 pytań abc. Po wypełnieniu całego formularza proszę kliknąć 'prześlij' i odpowiedzi automatycznie zostaną wysłane.

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=2fx7Y2AQfEuQZtrqdyvXLZ6gbgOjGVxJjyrZPfc-j4pUNUZUQU42RUtaSFFWNTg0NTROUFhVWUdJSi4u

 

Po drugie, kończąc już temat "JOBS" znajdziecie poniżej 4 ogłoszenia. 

 

W oparciu o ich treść proszę wykonać:

- zadanie 2 Zdecyduj, do którego ogłoszenie odnosi się pytanie.

Pamiętajcie proszę o naszych dyżurach na Skype. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, wątpliwości lub po prostu tęsknicie, śmiało dzwońcie/piszcie!

All the best,

Your English Teachers

 

 

j. angielski - materiały na 2h lekcyjne tydzień 20-24.04.2020
 
Hello my little Monsters,
 
na dzisiejszych zajęciach poznamy nowy czas Present Continuous. Bardzo Was proszę o sporządzenie w zeszycie notatki, w której znajdzie się informacja o jego budowie i sytuacjach, w jakich go używamy. (pomoce poniżej).
 
Dla lepszego zrozumienia załączam też link do filmiku na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=FfvTWHvVaDk
A teraz spróbujcie swoich sił w tłumaczeniu 3 poniższych zdań:
  1. Jemy teraz kanapki z szynką i pomidorem.
  2. Czy lecisz do Turcji jutro wieczorem?
  3. Nie odrabiamy teraz zadania domowego z matematyki, bo uczymy się angielskiego.
Pamiętajcie proszę, że Wasze prace należy mi odesłać do 23/04/2020 na adres olgaboinska@zsnr29.onmicrosoft.com
 
Trzymam kciuki! A w razie problemów, zawsze chętnie pomogę  

 

MATERIAŁY NA 2 GODZINY LEKCYJNE - tydzień 06-10.04.2020

Drodzy Uczniowie,

how are you? Na początek chciałabym prosić, żeby wszystkie materiały (zdjęcia notatek, skany wydruków - Wasz wybór) odsyłać mi za pomocą chmury. Poproszę, żebyście zrobili to zarówno z materiałami z tego tygodnia jak i z poprzedniego. Wykonane przez Was zadania będą oceniane.

********************************************************************************

Let's start with... jobs

Dla przypomnienia słownictwo znajdziecie w linku poniżej:

https://quizlet.com/_88vnp2?x=1qqt&i=1g5our

 (Możecie tam uczyć się przy pomocy fiszek, testów czy gier. Znajdziecie tam zarówno tłumaczenie, obrazki jak i wymowę każdego z wyrazów).

*******************************************************************************************

A teraz pora na kilka pytań / Answer the following questions:

1. What's your job?

2. Is it your dream job? Why/Why not?

3. What are the advantages and disadvantages of your job?

***************************************************************************

Napisz maila (80-120 słów). W pliku poniżej znajdziecie pomocne wyrażenie i przypomnienie jak pisać maila.

Otrzymałaś/eś maila od przyjaciela z USA, który chce wiedzieć, co u Ciebie słychać (UWAGA!!! Owy przyjaciel nie mówi po polsku, nie ma tez Internetu, by korzystać z tłumacza, odcięto go zaraz po wysłaniu przez niego maila, więc obawiam się, że nie ma wyjścia i trzeba mu odpowiedzieć po angielskuJ). W mailu zwrotnym napisz:

- o swojej nowej szkole (ulubiony przedmiot, koledzy, dojazd, itd.);

- o praktykach (zawód, czemu je lubimy, itd.)

- zaproś ją/go do Polski podając dwa argumenty zachęcające do przyjazdu.

 

 

 

 

 

***************************************************************************

Wysłuchaj nagrania wybierz właściwe odpowiedzi - Listen to the recording and answer the questions.

Link do nagrania: https://www.esl-lab.com/easy/restaurant-order/

1. How many cheeseburgers does the man order?

  1. 80
  2. 48
  3. 18

2. The man is ordering food for a ___________ team.

  1. basketball
  2. soccer
  3. tennis

3. The man asks for _______ orders of fries.

  1. 60
  2. 40
  3. 50

4. He also orders 40 ___________ shakes.

  1. chocolate
  2. vanilla
  3. strawberry

5. The total comes to _____.

  1. $219.13
  2. $290.13
  3. $290.30

 

 

 

 

Matriał na 2 godziny lekcyjne. tydzień 23-27.03.2020

Hello my Dearest Students, 

 

hope you are well.  

 

Po polsku, żeby nie było wątpliwości. Zdaję sobie sprawę, że macie dużo pracy, ale przecież wiem jak uwielbiacie J swój nieojczysty język. Postaram się Was nie przemęczać. 

 

Dbajcie o siebie!

 

Your English Teacher 

  

A oto dwa zadania na dzisiaj!  

 

Answer the questions – Odpowiedz na pytania 

 

  1. What is your favourite food? 
  1. What restaurants do you visit most often? 
  1. How do you prepare your favourite dish? 

  

Poniżej znajdziecie link do nagrania.  

https://www.esl-lab.com/intermediate/baking-cookies/ 

 

Listen to the recording and answer the questions. -Posłuchaj nagrania i odpowiedz na pytania

 

1. Where did the chef learn to cook? 

a)      in a friend's kitchen 

b)      at a family member's home 

c)      at a cooking school 

 

2. The man makes his special cookies by _____. 

a)      following a healthy recipe 

b)      using inexpensive ingredients 

c)      using goat's milk 

 

3. Which ingredient does the chef NOT use to make his cookies? 

a)      sugar 

b)      flour 

c)      baking powder 

 

 4. At what temperature should you bake the cookies? 

a)      at 375 degrees 

b)      at 390 degrees 

c)      at 350 degrees 

 

5. What is the topic of the next cooking program? 

a)      tips for cleaning your kitchen 

b)      fun cookies for teenagers 

c)      inexpensive meals 

  

  

  

MIND YOU!!! (dla ciekawskich) 

Idioms 

"chow down" = eat enthusiastically 
"The kids couldn't wait to chow down the bacon and eggs for breakfast." 

"pig out" = eat a lot of food 
"Don't let the children pig out on pizza and soda. They need to eat vegetablestoo." 

 

 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.