• Konsultacje na terenie szkoły

    od 1 czerwca - więcej

    zakładka: ważne!

  • Nabór uczniów do klasy I

    2020/21 - więcej zakładka:

    Rekrutacja

     

  • Zapewniamy praktyki

    w renomowanych 

    bydgoskich firmach!

     

     

  • Wektor nauczy

    dowolnego zawodu!

     

  •  

    Uczymy za darmo!

  • Gratis - wycieczka

    zagraniczna!

  • Gratis - tablet!

  • Dla uczniów-gratis

    materiały do nauki!

Język angielski

 

UWAGA WAŻNE

Uczniowie klas ICD i II AB, którzy nie odsyłali wykonanych zadań z powodu trudności technicznych muszą dostarczyć zeszyty (te w których wykonywali zadania z pracy zdalnej)  lub podpisane prace (przedmiot, imię i nazwisko, klasa)  ze wszystkich przedmiotów, z wszystkimi wykonanymi zadaniami do szkoły za cały okres pracy zdalnej – w terminie do 14.05. Brak emaili z zadaniami lub brak dostarczonego zeszytu do szkoły jest równoznaczny z brakiem brania udziału w nauce zdalnej a to będzie skutkowało brakiem promocji do następnej klasy i poinformowaniem urzędu miasta o niespełnianiu obowiązku szkolnego.  Urząd miasta w takich sytuacjach ma prawo nałożyć grzywnę na rodziców do 10 000 zł – kara ta może być nakładana wielokrotnie!

Prosimy o przesłanie wszystkich zadań (np. z języka polskiego ale też z innych przedmiotów), które mieliście wykonać w zeszycie a nauczyciel nie prosił o wysłanie tego na email. Wysyłacie na emaile właściwych nauczycieli lub można dostarczyć zeszyty do szkoły. Dotyczy wszystkich przedmiotów!

J. Angielski - materiał na 4h lekcyjne - 15.06 - 19.06

/files/files/J.angielski15-19.06.pdf

Język angielski - materiał na 4h lekcyjne - 01-05.06

/files/files/J.angielski2AB_1-5.06.pdf

 

Język angielski - materiał na 4h lekcyjne na tydzień 18-22.05 dla kl. 2AB

 

Hello Monsters,

How are you? Moi Drodzy, kontynuujemy dział zdrowie. W ramach powtórki zaczniemy od krótkiego testu z części ciała. Wystarczy wejść w poniższy link. Wszystkie instrukcje w teście.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfZx145TYX3FcDcpYo-wDa3JNcW8Tt8UQJzWFJnatYD2lh_Ag/viewform?usp=sf_link

******************************************************************************************

Na poprzednich zajęciach poznaliśmy nowe słownictwo związane z dolegliwościami. Wcześniej omówiliśmy też użycie czasowników modalnych (notatki macie w zeszytach) oraz tryb rozkazujący (notatka poniżej dla przypomnienia). 


TO ZADANIE ODEŚLIJ NAUCZYCIELOWI
Przy użyciu trybu rozkazującego oraz czasowników modalnych (should/can/have to/must), które poznaliśmy wcześniej, powinieneś zrobić w danej sytuacji.

IMPERATIVE MOOD - What should be done if...? 

A. you have twisted your ankle?
B. you have a headache?  
C. you feel dizzy?  
D. you see an accident?
E. you see somebody unconscious?

****************************************************************************

Poniżej (task 1) znajdziesz ankietę dotyczącą aktywności fizycznej w Twoim życiu. Spróbuj odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawdą.

 ****************************************************************************

Ostatnie zadanie na dzisiaj. Przed Wami krótki tekst o pokoleniu couch potatoes (COUCH POTATO - KANAPOWY LEŃ). Po jego przeczytaniu, odpowiedz na dwa pytania z zadania 3.


Pamiętajcie proszę, że w przypadku jakichkolwiek problemów czekam na Was na Skype w poniedziałki  i środy od 10 do 12. Możecie tez śmiało pisać do mnie na adres  olgaboinska@zsnr29.onmicrosoft.com

W imieniu swoim i p. Marysi życzę Wam zdrówka,

Your English Teacher


materiały 2AB - język angielski 4h lekcyjne tydzień 4-8/05/2020

Hello Monsters,

How are you? Kolejny tydzień przed nami. Materiał przygotowany dla Was dzisiaj łączy ze sobą czas Present Perfect, który ostatnio omawiamy, oraz temat rzekę - ZDROWIE. Poznaliśmy już wcześniej części ciała oraz podstawowe nazwy chorób, a także wyrażenia typu "I have a stomachache; I have a cold, etc.". Dzisiaj wszystko to wykorzystamy.

Instrukcje poniżej:

Bardzo proszę, abyście odesłali mi zadania ze słuchania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czekam na Was na Skype w poniedziałki i środy (10-12). Pamiętajcie też, że zawsze możecie się ze mną kontaktować używając chmury.

 

Wraz z Panią Marią serdecznie Was pozdrawiamy.

 

******************************************************************************

Lesson 1&2: Listening comprehension - injuries.

 

1. Przepisz do zeszytu słówka i ich tłumaczenie:

 

cut - ciąć, przeciąć

break - z/łamać

burn - poparzyć, sparzyć

bruise - siniaczyć

injure - z/ranić

sprain - zwichnąć

 

 

Verb - czasownik

Past Participle / adjective - przymiotnik

Noun - rzeczownik

cut

cut  (przecięty)

a cut  (przecięcie/rozcięcie)

break

broken  (złamany)

a break  (złamanie)

burn

burned  (poparzony

a burn  (poparzenie)

bruise

bruised  (posiniaczony)

a bruise  (siniak)

injure

injured  (zraniony)

an injury  (zranienie)

sprain

sprained  (zwichnięty)

a sprain  (zwichnięcie)

 

 

TE DWA ZADANIA ODEŚLIJ NAUCZYCIELOWI

 

Wysłuchaj 3 wywiadów z trójką młodych ludzi (mp3 poniżej) i odpowiedz na pytania

https://r2.res.outlook.com/owa/prem/images/audio_16x16.png2AB słuchanie.mp3

 

1  Who has never broken any bones?

2  Who has been to hospital?

3  Who has had an operation?

 

 

Wysłuchaj ponownie nagrania i uzupełnij poniższe zdania w zeszycie.

 

1  Laura's favourite sport is...................... .

2  She broke …..........when she was learning.

3  Owen goes mountain biking with...................... .

4  Owen's record speed for downhill biking is............. .

5  Rachel plays goalie in..................... .

6  She broke  ...........................when she fell off her bike.

 

Lesson 3&4: Let's talk about health - speaking.

 

Poniżej znajdziecie kartę pracy. Każdy z Was ma 2 zadania:

1. dopasuj słownictwo do obrazków

2. wybierz 3 karty, na których znajdują się pytania. Postaraj się na nie odpowiedzieć. Odpowiedzi zapisz w zeszycie.

 

 

2AB - Język angielski - materiały na 4h lekcyjne tydzień 20-24/04/2020
 
Droga Klaso IIAB,
 
wraz z Panią Marią mamy nadzieję, że u Was wszystko w porządku. Dzisiaj poznamy nowy czas - Present Perfect.  Link z wyjaśnieniem -  https://www.youtube.com/watch?v=-m0Dl3qyB-k
Spis czasowników nieregularnych macie w zeszytach, a dla osób, którym się zapodział ... link
https://cloud2a.edupage.org/cloud/Zestawienie_czasownikow_nieregularnych.pdf?z%3AlrXoG5gtD7k8hJuTNVFIhtFLv5hlLpWfF3BcHmwHXpUH9NbMZ%2BWj3GAqxQBpo8GP
 
Poniżej znajdziecie notatkę oraz zadania do ćwiczeń. Bardzo proszę, by schematy budowy tego czasu znalazły się w Waszych zeszytach, tak samo jak przykładowe ćwiczenia. (Klucz do nich w załączniku, tak abyście mogli się sprawdzić). Poproszę jednak, by obowiązkowo rozwiązać test abc, który znajduje się na samym końcu i odesłać mi odpowiedzi (może być w formie zdjęcia notatek w zeszycie do 30/04/2020) na chmurę, dla przypomnienia:  olgaboinska@zsnr29.onmicrosoft.com
 
Pamiętajcie, że gdybyście mieli jakieś pytania, bądź też po prostu chcecie porozmawiać z wychowawczynią
Dalsza część lekcji : /files/files/ab_angielski.pdf
 
 

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.